wtorek, 30 grudnia 2014

Kolczyki (earrings) "Alhambra"

Serdecznie witam po świątecznej przerwie i od razu mam dla Was propozycję na Sylwestra, najnowsze kolczyki "Alhambra".
Skrzą się złotem i mienią cyrkoniami w kolorze czerwieni, zielonym i beige. W ich wykonaniu kierowałam się jedną zasadą: ma się błyszczeć! Delikatne kryształki w ciepłym odcieniu pudrowego różu zostały oplecione koralikami toho w pięknej barwie starego złota, do tego dodałam śliczne bicone w trzech różnych kolorach - czerwieni, jasnego złota i granatowo-zielone. Plus małe, okrągłe hematyty błyszczące się soczystą zielenią
W tych kolczykach na pewno olśnicie wszystkich na balu sylwestrowym lub karnawałowym.
Długość ozdoby: 9,5 cm.
Kolczyki są dostępne, ich cena to 85 zł.
Serdecznie polecam!
Kolczyki noszą nazwę "Alhambra" ponieważ kojarzą mi się z Dalekim Wschodem i kobietami ubranymi we wspaniałe sari :)
Jedna z  najpiękniejszych aktorek w historii kina - Marylin Monroe - też lubiła złoto. Mam dla Was pomysł na sylwestrowo/karnawałową stylizację. Złota suknia plus kolczyki "Alhambra", czyli być jak MM :)
A jeśli macie bardziej orientalną urodę, nic nie stoi na przeszkodzie, by zaprezentować się jak zjawiskowa Naomi Cambell...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz