poniedziałek, 3 listopada 2014

Bransoletka na nogę (bracelet on his leg) "Oriental Princess"'

Piękna i oryginalna ozdoba na nogę wykonana metodą haftu sutasz. Zakładając ją poczujesz się jak księżniczka z dalekiego wschodu. Bransoletkę uszyłam specjalnie na konkurs, którego motywem była „lekka biżuteria z sutaszu na plażę”. Wyszła ozdoba rodem z Bollywood, choć mój szwagier zastanawiał się czy czasem nie są to stringi ;)
W jej tworzeniu użyłam barwionych jadeitów, kryształków Swarovski Rivioli Topaz, sznurków sutasz w kolorze złota, ecre i blękitu oraz koralików toho i fire polish.
Polecam Paniom, które lubią niecodzienne i śmiałe ozdoby. Każda nóżka ‘ubrana’ w taką bransoletkę na pewno zwróci na siebie uwagę. Można zabłysnąć na plaży lub zadać szyku na wieczornym spacerze po molo...albo zatańczyć taniec brzucha  w trakcie romantycznej kolacji we dwoje, rozpalając swojego partnera do granic wytrzymałości
Bransoletka pasuje na rozmiar stopy 38/39 (jak w numeracji butów), ale istnieje możliwość jej skrócenia do mniejszych rozmiarów.
Cena: 150 zł.


Na powyższym kolażu zdjęć moja siostra pozuje także w orientalnych kolczykach z mojej wiosennej kolekcji :)
Pochwalę się, że  ta bransoletka uzyskała  wyróżnienie w konkursie,a wygrany kamień widoczny na zdjęciu poniżej niedługo zyska stosowną oprawę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz