niedziela, 23 listopada 2014

Wisior "Zapomniana róża"

Kiedyś byłam różą dla twojego serca... - jak śpiewała Kayah, a to jedna z moich ulubionych piosenek. Tu możecie posłuchać tego przepięknego utworu :
A ja, oczarowana jedwabną wstążka shibori, musiałam uszyć swoją różę, skoro na Turkusowym Hamaku - Siłowni Twórczej pojawił się ten temat.
Przedstawiam Wam "Zapomnianą różę" - bo taką nazwę nosi ten wisior. Oddałam mu serce, bo oprócz pasji tworzenia wywołał we mnie dawnych wspomnień czar. Też kiedyś dla kogoś byłam różą.
Wisior jest eklektyczny, delikatny a zarazem wyrazisty. Sprawia wrażenie dużego, ale ujmuje subtelnością i niezwykłym, jaki tylko królowa kwiatów - róża potrafi roztoczyć.
Długość ozdoby to: 14 cm
Oprócz shibori wykorzystałam w jego tworzeniu sopel agatu,kwarc różowy, taśmę cyrkoniową i perełki Swarovski.
Cena ozdoby: 85 zł
Serdecznie polecam każdej dziewczynie/kobiecie o romantycznej duszy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz