poniedziałek, 3 listopada 2014

Naszyjnik (necklace) "Rybka Karaibka"

Ten naszyjnik też ma swoją historię. Został uszyty na konkurs i choć nie zdobył żadnej nagrody, to jestem z niego dumna, choć tworząc go klęłam jak szewc, łamałam igły i nie śpiąc po nocach wszywałam koraliki, wykańczałam jego tył, by tylko wyrobić się w terminie zgłoszenia go do wspomnianego konkursu.
"Rybka Karaibka" powstawała tydzień i wykorzystałam przy jej szyciu całe kilometry sutaszu :)

Efekt widzicie na zdjęciu, choć fotka tak do końca nie oddaje uroku "Rybki". 
Naszyjnik utrzymany jest w tęczowej tonacji, zgodnie ze zdjęciem, które posłużyło za inspirację do jego powstania. Został ozdobiony mokaitami, lapis lazuli, jadeitami, perłami Swarovskiego w kolorze gold shadow i green oraz kryształem Swarovskiego Rivioli, a także taśmą cyrkoniową, perłą słodkowodną, muszlą, kryształkami i koralikami Toho. 
Serdecznie polecam wszystkim wyjątkowym Paniom, które nie boją się wyróżniać z tłumu, szukają oryginalnej, kolorowej i pięknej biżuterii wykonanej w jednym egzemplarzu.
Cena: 400 zł






Inspiracja / Inspiration



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz